Müügitingimused

Müügitingimused

kehtib alates 11. juunist 2021.a
viimati muudetud 17. oktoobril 2024.a

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Kavial veebipoe omanik ehk müüja on KAVIAL OÜ (registrikood 10060472), asukohaga J. Smuuli tee 42 / Vesse 3, 11415, Tallinn, Eesti Vabariik.

1.2. Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel ning telefoni, faksi, e-posti või müüja veebileheküljel asuva päringuvormi kaudu ostu vormistamisel.

1.3. Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe omaniku arvelduskontole.

2. TELLIMINE JA TASUMINE

2.1. Tellimuste töötlemise tähtajad

2.1.1. Tellimuste töötlemine toimub tööpäeviti kella 8:30 kuni kella 17:00. Tellimuse vormistamisel tööpäeva lõpus, nädalavahetusel või riigipüha päeval, edastatakse tellimuse kinnitused, ettemaksuarved, hinnapakkumised või muud tellimuse töötlemist kinnitavad dokumendid ja e-kirjad vaid järgmisel (lähimal) tööpäeval.

2.2. Veebipoes tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

2.2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes (€).

2.2.2. Veebipoe minimaalne tellimuse summa on 10 eurot.

2.2.3. Püsikliendi allahindluse aktiveerimiseks ning kliendihindade kuvamiseks peab klient pöörduma KAVIAL OÜ klienditeenindaja poole. Lepinguga ette nähtud soodustused aktiveeritakse peale andmete kontrollimist ja kliendi veebipoe konto seadistamist.

2.2.4. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

2.2.5. Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

2.2.6. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Revolut
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Šiaulių bankas, Urbo, Revolut
  • Mastercard ja Visa kaardimaksed

NB! Pärast makse sooritamist, oodake kuni makseportaal suunab Teid e-poodi tagasi.

2.2.7. Makseid vahendab Swedbank AS koostöös EveryPay makseportaaliga. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.

2.2.8. KAVIAL OÜ on isikuandmete vastutav töötleja. KAVIAL OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Swedbank AS-le.

2.2.9. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2.3. Ettemaksuarvega tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

2.3.1. Ostjal on võimalus tellimuse vormistada, tehes päringu telefoni, faksi, e-posti, veebipoe või KAVIAL OÜ veebileheküljel asuva päringuvormi kaudu ning maksta kauba eest ettemaksuarvega.

2.3.2. Pärast tellimuse kinnitamist, edastab müüja ettemaksuarve ostjale. Ostja tasub kaupade eest ettemaksuarvel näidatud tähtajaks pangaülekannega, märkides selgituse lahtris ettemaksuarve või veebipoe tellimuse numbri.

2.3.3. Maksetähtaja jooksul tellimuse eest mitte tasumisel, müüjal on õigus tellimuse tühistada.

2.3.4. Sõltuvalt kokkuleppest, ostu eest tasumise viivitamise korral müüjal on õigus nõuda ostjalt viivist 0,1% tähtaegselt tasumata summast iga tasumisega viivitatud päeva eest.

2.4. Kohapeal tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

2.4.1. Ostjal on võimalus tasuda kauba kättesaamisel esinduses kohapeal. Isik peab olema kas tegelikult ostjana või ostja volitatud esindajana, kinnitades ostu / kättesaamise õiguse isikutõendava dokumendiga või volikirjaga.

2.4.2. KAVIAL OÜ esinduse kassas saab maksta sularahas või Visa / Mastercard kaardiga.

3. KAUBA KÄTTESAAMINE JA KOHALETOIMETAMINE

3.1. Kaup pannakse teele / antakse üle ainult pärast makse laekumist müüja arvelduskontole, kui pooled ei ole eelnevalt teisiti kokku leppinud.

3.2. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures või sellest teavitatakse ostjat olemasoleva infokanalite kaudu.

3.3. Kaubad tarnitakse Eesti Vabariiki ning Euroopa Liidu riikidesse. Veebipoest tellimused tarnitakse ainult Eesti, Lätti, Leetu ja Soome. Tarne maailma teiste riikidesse toimub ainult kokkuleppel.

3.4. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 1-14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

3.5. Kui tellitud kaupa tarneaeg pikeneb, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning ostjal on õigus tellimusest loobuda.

3.6. KAVIAL OÜ tarnepartneriks on DPD Eesti AS. KAVIAL OÜ edastab kauba kohaletoimetamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja DPD Eesti AS-le.

3.7. Kauba pakendi maksimaalsed suurused pakiautomaaditeenuse kasutamiseks:

  • Kõrgus 37cm
  • Laius 40cm
  • Sügavus 60cm
  • Kaal kuni 20kg

3.8. Kauba pakendi maksimaalsed suurused kullerteenuse kasutamiseks:

  • Pakendi pikim külg ei ületa 175cm
  • Ühe karbi kaal kuni 31,5kg
  • Ühe poolaluse kaal kuni 239kg
  • Ühe aluse kaal kuni 700kg

3.9. Kauba väljasaatmine toimub tööpäeviti ajavahemikus 16:00-17:00.

4. TAGANEMISÕIGUS

4.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik (alus: VÕS § 1 lg 5, § 56 lg 1).

4.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

4.3. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

4.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis aga kindlasti on vaja märkida pangakonto number ja tellimuse või arve number) ning saata see e-posti aadressile info@kavial.ee või kasutada tagastusvormi Kavial veebileheküljel. Tagastamise avaldus tuleb esitada mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

4.5. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt. vale või tehasepraagiga toode).

4.6. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

4.7. Veebipoe omanik tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

4.8. Veebipoe omanik võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

4.9. Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

4.10. Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

4.11. 14-päevane taganemise õigus ei kehti KAVIAL OÜ müügiesinduses kohapeal ostetud kaupade puhul ning püsikliendilepinguga klientidele. Sellisel juhul taganemise tingimustest leppivad osapooled eraldi.

5. PRETENSIOONID

5.1. Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või tehasepraagi eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on müüja kohustus.

5.2. Ostjal on õigus praagi ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul müüja poole, saates e-kirja aadressile info@kavial.ee või helistada telefonil +3726205081

5.3. Veebipoe omanik ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, sealhulgas ebaõige ekspluateerimise või mitteotstarbekohase kasutamisega kaubale tekitatud kahjustuste eest.

5.4. Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

5.5. Veebipoe omanik vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

6.1. Lähemalt isikuandmete töötlemise tingumustega saab tutvuda KAVIAL OÜ veebileheküljel.

7. VÄÄRAMATU JÕUD (FORCE MAJEURE)

7.1. Müügitingimustest tulenevate kohustuste mittetäitmist või mittenõuetekohast täitmist ei loeta rikkumiseks, kui selle põhjuseks olid takistavad asjaolud, mille saabumist pooled ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

7.2. Käesolevates müügitingimustes mõistetakse vääramatu jõuna:

  • üldstreiki, massilisi rahutusi
  • sõda
  • loodusõnnetused
  • riigivõimu akti, mis oluliselt takistab kohustuste täitmist
  • muu eelloetlemata asjaolu, mida mõlemad pooled aktsepteerivad vääramatu jõuna

7.3. Pool, kelle tegevus on takistatud vääramatu jõu asjaolude tõttu, on kohustatud sellest koheselt kirjalikult teatama teisele poolele.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

8.1. Kui ostjal on veebipoe ehk KAVIAL OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kavial.ee või helistada telefonil +3726205081

8.2. Kui ostja ja müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada Tarbijavaidluste komisjoni veebilehel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

8.3. Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.