Müügitingimused

kehtib alates 11. juunist 2021.a
viimati muudetud 24. augustil 2023.a

1. ÜLDSÄTTED

Kavial veebipoe omanik ehk müüja on Kavial OÜ (registrikood 10060472), asukohaga J. Smuuli tee 42 / Vesse 3, 11415, Tallinn, Eesti Vabariik.

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel ning telefoni, faksi, e-posti või müüja veebileheküljel asuva päringuvormi kaudu ostu vormistamisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures või samal leheküljel asuvates kataloogides.

2. TELLIMINE JA TASUMINE

2.1. Tellimuste töötlemise tähtajad

Tellimuste töötlemine toimub tööpäeviti kella 8:30 kuni kella 17:00. Tellimuse vormistamisel tööpäeva lõpus, nädalavahetusel või riigipüha päeval, edastatakse tellimuse kinnitused, ettemaksuarved, hinnapakkumised või muud tellimuse töötlemist kinnitavad dokumendid ja e-kirjad vaid järgmisel (lähimal) tööpäeval.

2.2. Veebipoes tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

2.2.1. Veebipoe üldtingimused

Müüja edastab ostja e-posti aadresile tellimuse kinnitust ja tellimuse eest tasumiseks vajalikud pangarekvisiidid. Kaupade eest tasub ostja pangalingiga, pangakaardiga või pangaülekannega, märkides selgituse lahtris veebipoe tellimuse numbri.

Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe omaniku arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

2.2.2. Veebipoe tellimuse eest tasumise tähtajad

10 tööpäeva jooksul tellimuse esitamise kuupäevast tellimuse eest mitte tasumisel, tühistub tellimus automaatselt.

2.2.3. Veebipoe minimaalne tellimuse summa või kogused

Veebipoe minimaalne tellimuse summa on 10 eurot.

2.2.4. B2B veebilahendus

Veebipood ei võimalda ostude sooritamist, erikonto loomist või muud lahendust püsikliendilepinguga klientidele. Kehtiva püsikliendilepinguga klient ei näe veebipoes lepinguga määratud allahindlust.

Juhul, kui lepinguline klient siiski vormistab veebipoest tellimuse, rakendab allahindluse Kavial OÜ veebipoe administraator käsitsi aga võib nõuda lepingu esindajalt volikirja ja isikutuvastamist.

2.2. Telefoni, faksi, e-posti või päringuvormi kaudu tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

Ostjal on võimalus tellimuse vormistada, tehes päringu telefoni, faksi, e-posti või Kavial OÜ veebileheküljel asuva päringuvormi kaudu.

Müüja edastab ostjale kirjaliku hinnapakkumise, mis kehtib 30 kalendripäeva arvates pakkumise vormistamise päevast, välja arvatud juhul, kui pakkumises on näidatud teisiti.

Ostja peab tellimuse kinnitama. Müügitellimuse kirjalik kinnitus saadetakse ostja nõudmisel.

Pärast tellimuse kinnitamist, edastab müüja ettemaksuarve ostjale. Ostja tasub kaupade eest ettemaksuarvel näidatud tähtajaks pangaülekandega, märkides selgituse lahtris ettemaksuarve numbri.

Maksetähtaja jooksul tellimuse eest mitte tasumisel, müüjal on õigus tellimuse tühistada.

Sõltuvalt kokkuleppest, ostu eest tasumise viivitamise korral müüjal on õigus nõuda ostjalt viivist 0,1% tähtaegselt tasumata summast iga tasumisega viivitatud päeva eest.

2.3. Kohapeal tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

Kavial OÜ esinduse kassas saab maksta sularahas ning kaarditerminali kaudu Visa / Mastercard deebet- või krediitkaardiga.

Ostjal on võimalus tasuda kauba kättesaamisel esinduses kohapeal. Ostja peab müüjaga sellest eelnevalt kokku leppima. Isik peab olema kas tegelikult ostjana või ostja volitatud esindajana, kinnitades ostu / kättesaamise õiguse isikutõendava dokumendiga või volikirjaga.

3. KAUBA KÄTTESAAMINE JA KOHALETOIMETAMINE

3.1. Tarneviiside üldtingimused

Kaup pannakse teele / antakse üle ainult pärast makse laekumist müüja arvelduskontole, kui pooled ei ole eelnevalt teisiti kokku leppinud.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures või sellest teavitatakse ostjat olemasoleva infokanalite kaudu.

Kaubad tarnitakse nii Eesti Vabariiki ning Euroopa Liidu riikidesse. Veebipoest tellimused tarnitakse ainult Eesti, Lätti, Leetu ja Soome. Tarne maailma teiste riikidesse toimub ainult kokkuleppel.

Kui tellitud kaupa tarneaeg on pikem või pikeneb, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning ostjal on õigus tellimusest loobuda.

Kauba väljasaatmine toimub tööpäeviti ajavahemikus 16:00-17:00.

3.2. Kuller või pakiautomaaditeenus

Kavial OÜ peamiseks tarnepartneriks on DPD Eesti AS.

Kauba pakendi maksimaalsed suurused pakiautomaaditeenuse kasutamiseks:

  • Kõrgus 37cm
  • Laius 40cm
  • Sügavus 60cm
  • Kaal kuni 20kg

Kauba pakendi maksimaalsed suurused kullerteenuse kasutamiseks:

  • Pakendi pikim külg ei ületa 175cm
  • Ühe karbi kaal kuni 31,5kg
  • Ühe poolaluse kaal kuni 239kg
  • Ühe aluse kaal kuni 700kg

3.3. Kohaletoimetamine kokkuleppel

Kui kauba pakendi suurused ületavad pakiautomaadi või kullerteenuse jaoks tähendid, siis kohaletoimetamine toimub kokkuleppel. Veebipoe ostu puhul, vaikimisi lisatakse tellimusele kõige odavama tarnemeetodi mis on müüja tarnepartnerite seas saadaval.

Kliendil on õigus pakkuda ka oma veoteenuse osutajat. Sellest on vaja teavitada veebipoe tellimusvormis olevas lahtris Lisainfo / Märkused tellimuse kohta või vastates tellimuse kinnituse e-mailile.

Erandlikel juhtumitel ostjal on võimalus tellida veebipoe nimekirjas mitte listitud riikidesse ja valida endale sobiva tarneviisi, mis pole listitud veebipoe tarneviiside nimekirjas. Selleks on vaja tellimuse vormistada kas telefoni, faksi, päringuvormi või e-posti teel, ning tingimustest eraldi kokku leppida Kavial OÜ kliendihalduriga.

4. TAGANEMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik (alus: VÕS § 1 lg 5, § 56 lg 1).

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis aga kindlasti on vaja märkida pangakonto number ja tellimuse või arve number) ning saata see e-posti aadressile info@kavial.ee või kasutada tagastusvormi Kavial veebileheküljel. Tagastamise avaldus tuleb esitada mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt. vale või tehasepraagiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipoe omanik tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipoe omanik võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea müüja tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

14-päevane taganemise õigus ei kehti Kavial OÜ müügiesinduses kohapeal ostetud kaupade puhul ning püsikliendilepinguga klientidele. Sellisel juhul taganemise tingimustest leppivad osapooled eraldi.

5. PRETENSIOONID

Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või tehasepraagi eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on müüja kohustus.

Ostjal on õigus praagi ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul müüja poole, saates e-kirja aadressile info@kavial.ee või helistada telefonil +3726205081

Veebipoe omanik ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale, sealhulgas ebaõige ekspluateerimise või mitteotstarbekohase kasutamisega kaubale tekitatud kahjustuste eest.

Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest müüja vastutab, parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab müüja ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipoe omanik vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Kavial OÜ on isikuandmete vastutav töötleja.

Kavial OÜ kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Kavial OÜ edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Lähemalt isikuandmete töötlemise tingumustega saab tutvuda Kavial OÜ veebileheküljel.

7. VÄÄRAMATU JÕUD (FORCE MAJEURE)

Müügitingimustest tulenevate kohustuste mittetäitmist või mittenõuetekohast täitmist ei loeta rikkumiseks, kui selle põhjuseks olid takistavad asjaolud, mille saabumist pooled ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Käesolevates müügitingimustes mõistetakse vääramatu jõuna:

  • üldstreiki, massilisi rahutusi
  • sõda
  • loodusõnnetused
  • riigivõimu akti, mis oluliselt takistab kohustuste täitmist
  • muu eelloetlemata asjaolu, mida mõlemad pooled aktsepteerivad vääramatu jõuna

Pool, kelle tegevus on takistatud vääramatu jõu asjaolude tõttu, on kohustatud sellest koheselt kirjalikult teatama teisele poolele.

8. VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui ostjal on veebipoe ehk Kavial OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kavial.ee või helistada telefonil +3726205081

Kui ostja ja müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada Tarbijavaidluste komisjoni veebilehel. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.