KKK

Korduma kippuvad küsimused

Kuidas valida kaupa?

Mõistetakse et meie kliendid on tehnilist taipu omavad ja juba teavad mida nad otsivad ja ostavad. Siiski, kui sa ei ole kindel mis värk on see või teine kaup, siis esialgselt proovi leida vajalikku infot meie (ja meie partnerite) kataloogides. Me hoolsalt püüdsime koostada võimalikult täiuslik kataloogidekogu igale tootegruppile.

Korduma kippuvad küsimused
Alusta siit
Korduma kippuvad küsimused
Vali tootegrupi
Korduma kippuvad küsimused
Vali veebipoe vahelehe
Korduma kippuvad küsimused
Vali kategooria
Korduma kippuvad küsimused
Abiks ka kataloogidekogu
Korduma kippuvad küsimused
.. ja tabelid ja muu lisainfo

Kuidas kauba eest maksta?

Pangaülekanne

Hetkel meie ainsaks maksemeetodiks on tavaline pangaülekanne. Pärast tellimuse esitamist, saad meie poolt automaatvastust tellimuse kinnitusega millele järgneb e-kiri koos kõigi vajalike pangarekvisiitidega. Sinu tööks on tellimuse eest tasuda. Selleks on sul 10 päeva tellimuse esitamise kuupäevast. Kindlasti kirjuta ülekande selgituse lahtris veebipoe tellimuse number.

Mõnikord pankadevahelised transaktsioonid võtavad liialt palju aega. Kui soovid et sinu tellimust kiiremini töödeldaks – pärast maksmist, saada meile maksekorralduse kviitungi (vasta kinnitusmeili lisades maksekorralduse kviitungi). Pea aga meeles, et kviitung peab olema just sinu pangast (.pdf failina – kuvatõmmiseid, .txt, .jpg või muu faile ei aktsepteerita). Oleks veel paremini, kui saadad kviitungi oma või oma panga digiallkirjaga (.asice või .bdoc formaadis).

Maksmine kohapeal

Maksta saab ka kohapeal meie Tallinna esinduses, aadressil J. Smuuli 42 / Vesse 3, nii sularahaga kui ka pangakaardiga (Visa, Mastercard või Maestro). Täpsemalt loe allolevast artiklist “Ise järele tulemine”.


B2B lahendus

Praegusel kujul, meie veebipood keskendub eraisikutel. B2B lahendus on ettevalmistamisel.

Juhul kui oled meie klient kehtiva püsikliendilepinguga ja siiski otsustasid vormistada tellimust meie veebipoes, pea meeles et sa ei näe oma allahindlust. Sellisel juhul rakendab allahindluse meie veebipoe administraator käsitsi. Samuti arvesta sellega et meie klienditeenindus võib nõuda sinult isikutuvastamist.


KMKR-number ja käibemaksust vabastamine ettevõttetele EL-st

Kui sa oled ettevõte Euroopa Liidust, väljastpoolt Eestit, ja sul on olemas KMKR-number, kindlasti sisesta see vastava lahtrisse tellimuse vormistamise käigus. Nii kalkuleeritakse kõik maksud automaatselt, mis säästab aega nii meile kui ka sulle.


Kuidas toimub kauba kättesaamine?

Töötleme tellimusi tööpäeviti kella 8:30 kuni kella 17:00. See tähendab, et kui tegid tellimuse tööpäeva lõpus, nädalavahetusel või riigipüha päeval, alustame tellimuse töötlemist vaid järgmisel (lähimal) tööpäeval.

Pakiautomaat või kuller

Meie peamiseks tarnepartneriks on DPD Eesti AS. Saadame kaupa Leetu, Lätti, Soome, Rootsi ja meie isamaa kõige kaugematesse nurkadesse. Mõned kaubad on meil aga nii spetsiifilised, et saatmine neid DPD kulleriga tuleb sinu jaoks väga kalliks või on üldse võimatu. Näiteks pikad lineaarjuhikud, rasked võllid, kauba suured kogused jm.

Kauba pakendi maksimaalsed suurused pakiautomaaditeenuse kasutamiseks:

  • Kõrgus 37cm
  • Laius 40cm
  • Sügavus 60cm
  • Kaal kuni 20kg

Kauba pakendi maksimaalsed suurused kullerteenuse kasutamiseks:

  • Pakendi pikim külg ei ületa 175cm
  • Ühe karbi kaal kuni 31,5kg
  • Ühe poolaluse kaal kuni 239kg
  • Ühe aluse kaal kuni 700kg

Kauba väljasaatmine toimub tööpäeviti kell 16:30

Kokkuleppel tarneviis

Kui kauba pakendi suurused ületavad eeltoodud tähendid, siis kohaletoimetamine toimub kokkuleppel. Sel juhul, vaikimisi lisame sinu tellimusele kõige odavama tarnemeetodi mis on meie tarnepartnerite seas saadaval. Tavaliselt kasutame DSV veoteenust mittegabariitsete kaupade kohaletoimetamiseks.

Sul on õigus pakkuda ka oma veoteenuse osutajat. Sellest aga teavita meid tellimusvormis olevas lahtris Lisainfo / Märkused tellimuse kohta või vastates tellimuse kinnituse e-mailile.

Erandlikel juhtumitel sul on võimalus tellida veebipoe nimekirjas mitte listitud riikidesse. Selleks on vaja tellimuse vormistada kas telefoni, päringuvormi või e-posti teel, ning tingimustest eraldi kokku leppida Kavial OÜ kliendihalduriga.

Ise järele tulemine

Tellimuse eest saab maksta ning kätte saada ka kohapeal meie Tallinna esinduses, aadressil J. Smuuli 42 / Vesse 3.

Ettemaksu ei vaja kui tellitud tooteid müüakse tükikaupa – võib maksta kohapeal. Sellisel juhul saad kohe tellimuse täitmisest kinnitusmeili.

Kui tellitud tooteid müüakse meetrikaupa (juhikud, kruvipaarid, nöörid jt), siis tasuda saab ainult ettemaksuga. Tellimus valmistatakse ainult pärast raha laekumist.

Igal juhul, enne kui tuled, veendu et said meilt tellimuse täitmisest kinnitusmeili.


Kuidas kaupa tagastada?

Sul on alati võimalus kaupa tagastada 14 päeva jooksul pärast kättesaamist. Selleks kasuta tagastusvormi. Tingimusetega saad lähemalt tutvuda meie müügitingimustesPunkt 4, Taganemisõigus.


Kui midagi ei toimi?

Kui sa pole kätte saanud mõni e-kirja, tellimuse kinnitusega, makserekvisiitidega või tellimuse valmisoleku teavitusega – kõigepealt kontrolli oma postkasti rämpsposti. Mõnikord satuvad kirjad just sinna. Kui ka seal on tühi siis juba kirjuta probleemist meie veebipoodi administraatorile webshop@kavial.ee

Kui tellimuse vormistamise käigus tekib mingi kummaline viga, ürita teha kuvatõmmist ning saada see samuti meie veebipoodi administraatorile webshop@kavial.ee